уторак, 6. октобар 2015.

Nedeljko Popadić

Čekam
Čekam dete. Čekam platu.
Prijatelje čekam svoje.
Čekam da u novom ratu
vratim ono što je moje.

Čekam kafu. Čekam ručak.
Čekam život, sve u svemu.
A život je podli kučak,
on mi šamar - i ja njemu.

Čekam ljubav. Čekam Hrista!
Čekam sunce kada sneži.
Imam skromnih želja trista,
a Bog kaže: "Zdrav si! Beži..."

Čekam brata da se seti...
Da se skineš bar do pola...
Čekam loptu da uleti
ispod prečke njinog gola.

Čekam tramvaj. Čekam novce.
I telefon... da me zove...
Na jastuku čekam ovce
da prebrojim - pa u snove.

Čekam sreću pošto-poto!
Bolji život s puno žara...
Pa se kladim, igram loto,
čekalica ja sam stara.

Čekam vikend. Čekam diku.
Staru ljubav da preboliš.
Da ugledaš moju sliku
i napišeš da me voliš.

Čekam čuda da se stvore.
Da se neko samnom smeje.
Čekam leto. Čekam more,
a napolju veje, veje...

Radujem se novom krovu!
Čekam sebe sam da shvatim.
I godinu čekam Novu
a za starom posle patim.

U čekanju život prođe...
Prokleti smo. Da se krije?
Sve što čekaš, kad ti dođe
zanimljivo više nije!

Нема коментара:

Постави коментар