недеља, 4. јануар 2015.

Goran Radićević





Raspjevane ptice prošlosti

Opet su u meni raspjevane ptice prošlosti,
stare mi pjesme noćas donijele tvoj lik,,
ljubavi davna za jednu suzu oprosti
ali njome ti sada bistrom podižem spomenik..
Nijesam tužan, nijesam, srećan sam što te ima,
što mi ponekad doneseš mladost u san,
uspomena si ali i ljubav nad ljubavima,
stvorena da me prati dok sudnji dođe dan.
Pjevajte ptice, neka i duša zapjeva
ženi što zaslužuje da je se pjesmom sjetim,
noći ove da opet o njoj san snijevam,
nježan i lak...Na ovaj praznik sveti.

1 коментар:

  1. Pjevajte ptice, neka i duša zapjeva
    ženi što zaslužuje da je se pjesmom sjetim,
    noći ove da opet o njoj san snijevam,
    nježan i lak...Na ovaj praznik sveti.! MOJE POŠTOVANJE PESNIKU , PITKIH I RAZUMLJIVIH STIHOVA KOJEGA VERNO PRATIM !!!

    ОдговориИзбриши