уторак, 17. фебруар 2015.

Još jedna pesnička gromada

Pesma ženi

Ti si moj trenutak, i moja sen, i sjajna moja reč u šumu; moj korak, i bludnja; Samo si lepota koliko si tajna; I samo istina koliko si žudnja. Ostaj nedostižna, nema i daleka - jer je san o sreći više nego sreća. Budi bespovratna kao mladost; neka tvoja sen i eho budi sve sto seća. Srce ima povest u suzi sto leva; U velikom bolu ljubav svoju metu; Istina je samo što duša prosneva; Poljubac je susret najveći na svetu. Od mog priviđenja ti si cela tkana, tvoj je plašt sunčani od mog sna ispreden; Ti beše misao moja očarana; Simbol svih taština porazan i leden. I ti ne postojiš nit' si postojala; Rodjena u mojoj tišini i čami, na suncu mog srca ti si samo sjala; Jer sve što ljubimo stvorili smo sami.

Нема коментара:

Постави коментар